Wilki

Lista wilków, które należą do Watahy:

 
Imię: Dream
Wiek: 3 lata
Płeć: samica
Zdolności: panuje nad pnączami, w zależności od celu użycia mogą być pokryte kolcami lub gładkie, wspomaga wzrost roślin i zakwitanie, potrafi stwarzać świecącą kulę
Poziom mocy: I
Charakter: Cierpliwa i opiekuńcza. Chętnie wysłuchuje innych, samej zdarza się paplać bez opamiętania. Nałogowo czyta książki. Jeśli coś zacznie, to na pewno skończy. Nie przepada za przemocą, zawsze stara się znaleźć jakieś pokojowe rozwiązanie. Cieszy się szczęściem innych.
Stanowisko: Samica Alfa
Zauroczenie: brak
Rodzina: nikt bliski tu nie mieszka
Talizman: brak

 -----------------------------------------------------

Imię: Mirificus
Wiek: 4 lata
Płeć: samiec
Zdolności: las czyni go silniejszym; świetnie dogaduje się z praktycznie każdym żywym stworzeniem i uczy się szybciej niż przeciętny wilk
Poziom mocy: I
Charakter: Mirificus jest typem wilka, którego wszędzie pełno. Uwielbia przygody, a największą karą, jaka może go spotkać, jest siedzenie w miejscu przez dłużej niż pięć minut. Jest otwarty na nowe znajomości i łatwo się zaprzyjaźnia, choć wciąż trwają kłótnie, czy jest zbyt ufny, czy po prostu naiwny. Lubi się uczyć, a jego prawdziwą pasją są podróże i poznawanie świata.
Stanowisko: przywódca łowów
Zauroczenie: brak
Rodzina: nigdy nie miał okazji jej poznać
Talizman: jego jedyna pamiątka z przeszłości:


 -----------------------------------------------------

Imię: Sanguis
Wiek: 5 lat
Płeć: samiec
Zdolności: jest silniejszy i szybszy od zwyczajnych wilków; potrafi latać
Poziom mocy: II
Charakter: Jako najsilniejszy wilk w watasze, słynący ze swej odwagi i doświadczony w walce, Sanguis jest raczej zdystansowany, jeśli chodzi o relacje z innymi. Na pytania odpowiada z wrodzoną uprzejmością, ale nie łatwo zdobyć jego prawdziwe zaufanie. Doświadczenia z przeszłości sprawiają, że stara się chronić wilki wokół siebie, by nigdy nie wracać do koszmaru, który przeżył.
Stanowisko: przywódca wojowników
Zauroczenie: brak
Rodzina: zginęła w wojnie
Talizman: nie posiada

 -----------------------------------------------------

Imię: Animae
Wiek: 4 lata
Płeć: samica
Zdolności: jest władczynią przestworzy – lata szybciej od wiatru i kontroluje pogodę
Poziom mocy: I
Charakter: Animae od najwcześniejszych lat musiała radzić sobie sama. Nigdy nie poznała swojej rodziny - choć jest ciepła i przyjacielska, trudno jej uwierzyć w siebie. Uwielbia szczenięta i jest bardzo opiekuńcza, ale prawdziwie wolna czuje się tylko w trakcie lotu.
Stanowisko: opiekunka szczeniąt
Zauroczenie: brak
Rodzina: nigdy jej nie poznała
Talizman: Trzyma go w niewielkim pudełeczku, na czerwonej poduszeczce – nikt nie wie, dlaczego jest dla niej taki ważny
 

 -----------------------------------------------------

Imię: Thalia
Wiek: 6 miesięcy
Plec: Samica
Zdolności: Potrafi poruszać się bezszelestnie, jak również całkowicie znikać (staje się niewidzialna). Może wytworzyć bańkę powietrza wokół siebie w razie potrzeby dłuższego przebywania w miejscu bez tlenu (wlicza się w to także woda).
Poziom mocy: I
Charakter: Jest bardzo mila i przyjacielska. Czasami nieco w sobie skryta. Lubi przygody, poznawać nowe miejsca. Chętnie uczy się nowych rzeczy. Lubi słuchać opowieści innych ale sama niewiele mówi. Po stracie rodziny potrafi poświecić własne życie aby ratować przyjaciela.
Stanowisko: Szczenię
Nauka: Zwiadowca
Zauroczenie: jest za młoda na miłość
Rodzina: Zginęła w czasie epidemii
Talizman: Zaginął podczas epidemii.

 -----------------------------------------------------


Imię: Farill
Wiek: 2 lata
Płeć: samiec
Zdolności: Potrafi on kontrolować wodę, oraz przy jej pomocy uleczać drobne rany. Oprócz tych zdolności potrafi on także zmieniać jej stan skupienia.
Poziom mocy: I
Charakter: Nie należy on do najsilniejszych, lecz w razie czego potrafi przyłożyć. Woli raczej swój azyl, w którym zgłębia starożytne sekrety magii wody niż walki itp. Jest typem myśliciela, który lubi filozofię. Jest on raczej spokojny, lecz czasem także zabawny. Do nieznajomych podchodzi z ograniczonym zaufaniem, ale gdy się bliżej zapozna, otwiera się bardziej.
Stanowisko: Młodszy zielarz
Zauroczenie: Nie poszukuje zbytnio, ale kto wie…
Rodzina: Została opętana przez demona, który sprawił, że chcieli go zabić. W ramach samoobrony musiał ich pokonać.
Talizman: Kiedyś miał, lecz po „rozpadnięciu się” rodziny uciekł z domu i nie wziął talizmanu.

 -----------------------------------------------------

Imię: Euphoria
Wiek: 6 miesięcy
Płeć: samica
Zdolności: Potrafi wykrywać kłamstwa, a jej nadzwyczaj rozwinięta intuicja może przerodzić się kiedyś w umiejętność odczytywania wilczych myśli.
Poziom mocy: I
Charakter: Mimo młodego wieku Euphoria jest zaskakująco błyskotliwa i pełna życia. Doskonale rozumie inne wilki i łatwo się z nimi dogaduje, ale raczej nie lubi tłumów i ceni sobie samotność. Ma tendencje do niedoceniania samej siebie i swoich zdolności, choć z powodu swoich doświadczeń z dzieciństwa zazwyczaj wybija się intelektem na tle rówieśników.
Stanowisko: szczenię
Nauka: Rozjemca
Zauroczenie: brak
Rodzina: Morphine (siostra)
Talizman: brak

 -----------------------------------------------------

Imię: Morphine
Wiek: 1 rok 6 miesięcy
Płeć: samica
Zdolności: Iluzja - zmienia elementy rzeczywistości, np. kształt i kolor przedmiotów; Kontrola umysłu - wkrada się do ciała innych istot
Poziom mocy: I
Charakter: Ma zmienny charakter, w zależności od tego jak ktoś traktuje ją, tak ona traktuje jego. Potrafi dostosować swoje zachowanie do sytuacji tak, aby osiągnąć z tego jak największe korzyści. Traktuje obcych z dystansem, z czasem jednak staje się mocno przywiązana do przyjaciół. Lubi ryzyko i wyzwania a odwaga przejawia się u niej często lekkomyślnością. Najbardziej ze wszystkiego boi się samotności.
Stanowisko: Szczenię
Nauka: Wojownik
Zauroczenie: brak
Rodzina: Euphoria (siostra)
Talizman: brak

 -----------------------------------------------------

Imię: Crystal
Wiek: 3 lata
Płeć: Samica
Zdolności:
-Iluzja - użytkownik potrafi utworzyć iluzję
-Klątwa
-Hipnoza - Polega on na zahipnotyzowaniu przeciwnika
Poziom mocy: I
Charakter: Crystal to odważna i śmiała wadera. Nie lęka się niczego. Crystal często się buntuje. Jest agresywna do obcych. Jest bardzo sprytna i inteligentna. Jej motto życiowe to: Trzeba się śmiać, wariatkę grać, szczęśliwą być i z życia drwić.
Stanowisko: Szpieg
Zauroczenie: "To nie w moim stylu..."
Rodzina: Żyje po za tą watahą.
Talizman:

 -----------------------------------------------------



5 komentarzy: